Endeleg er den der

Valgdagen
Har vore kjekt å vere med på valgkampen,men no er det kjempegodt at dagen endeleg er her og vi kan få lov å vere opptatt av andre ting.

Når dagen er omme så veit vi meir om kor pila peikar
Veret passer igrunnen bra.
Det høljer ned,så har ingenting anna som fresta
Håper folk stemmer .

Seint oppe og litt hås i halsen
Er vel noko som går,trur eg
Ute er kraftig vind og regn,så har ikkje planer om tur…
Orker ikkje
Det går ei grense,tenkjer eg, og den er ved dette veret

Må mobelisere litt energi og stulle litt heime
Er nok litt lat.
Her fyk ein ikkje gjennom huset med støvkosten for å sei det slik:-)
Burde nok gjordt det.
Godt vi er ulike der.
Har vurdert å kjøpe meg robotstøvsugar, men då må eg nok halde det litt ryddig og sette opp stoler ellers set den seg fast.
Så har til no tenkt det er berre meirarbeid
Og eg har godt av litt bevegelse:-)
Bilen treng service fekk eg melding om
Nok ei utgift,men må vel til
Så får ta ein telefon og finne time som passer i timeplanen
Ingolf bryr seg ikkje
Regnver skal benyttast til søvnseier han og eg er igrunnen einig

Ha ein fin valgdag:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg