eit spark bak

Kjekt å bli dratt med ut i marka,når vi endeleg har fått ein fin dag

Jadå.,selvfølgeleg klarde eg å kle mg vel godt,for vart jo reine sommartemperaturane

Hadde aldri komme meg utanfor vegtraseen hadde det ikkje vore for at nokon ville ha meg med på tur

Og gå i mitt tempo:-)

Nydeleg her ved Sellevolltjørna.Gir ro og fred i sjela.

Mykje vatn i elvar og på stien engelte plasser.Veldig vått,men gjekk heilt fint

I

Må berre finne litt andre plasser og krysse på enn normalt.Hoppe litt.

Flott utsikt frå utsiktspunktet mot Askvoll og Holmedal og Atløy.

Godt med litt vind,for var hett gjennom skogen .Ikkje lurt og stoppe for myggen var svolten:-)

Takk for turen.Tilbake til Start.

Heim til ein etterlenkta dusj.Var gjennomsvett.

 

Skoa må tørke og gamla må ete:-)

Kjapp enkel middag i sola.Skikkeleg avslapping med krimboka og kaffikoppen.

Jau då.Kjenner at eg har trimma,men kanskje det er dette som skal til før smertene i hofte og fot etter fallet forsvinn.Mulig det er musklaturen som treng løysast opp.

Iallefall så gjorde det godt for resten av meg.Kva gjer ikkje eit par fine dagar med humøret og psyken?

 

 

Men då sola forsvann var det berre å komme seg ihus.Myggen er skikkeleg angrepslystig for tida…Ikkje verande ute.Kun visst ein er i full fart:-)Og det orker eg altso ikkje

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg