Eg klarde det..

Gygrekjeften via Nipestien..
Med god støtte.

Rett og slett heilt utsleten og stor takk til dei som fekk meg opp
Ved godt mot..

Utsikta oppover lia er magisk.
det tok si tid
Heilt på grensa av kva eg klarer med mitt grunnlag.
super heiagjeng og som i 71grader nord,er der ein snill mann som tek ryggsekken

Her fekk eg beskjed om å ete litt sjokolade.
Blodsukkeret var nok litt lågt1🥰
sakna eit trinn eller to,for var enkelte plassar eg sleit med å finne fotfeste..
Hadde for korte bein..
lånte bilder..

Men Lifjellet er heilt magisk.
Utsikta gjer at alt slitet kjennes verdt turen.

gammal og utsleten
Men no har eg gått Nipestien.
Var drittbratt opp til den.
Sjølve klatringa var ein opplevelse.
Turen ned skal de få høyre om ein anna dag.
Er så vakkert deroppe.
Men laaaangt..

6 kommentarer

Siste innlegg