eg frys

Skikkeleg fått frosten i meg trur eg.Får liksom ikkje varme i kroppen
Tjukt påkledd og inntulla i to tepper.
Inne er det hett og godt,men eg frys på legger og bein….uffameg…
Ute var det såkalla pisseføre på morgonstunda.Slaps og renneføre enkelte strekker.No regner det loddrett og vannrett.Skikkeleg innever:-)
Eg skal på basar.Gleder meg.
Får ta på meg stilongsen:-)
Grytt i meg mat og ein pose peanøtter.Skaffa meg kun ilt i magen:-)
Ser på ski og drikk kaffi

Endeleg er polfararane kommen i tryggheit så vi slepp høyre meir om dei.
Klart det er litt dramatisk i isødet,men dei har no virkeleg utsatt seg for faren sjølv.
Merkeleg kor slike ting kan ta plass i mediabildet.
Det og julematen.
At verden er full i krig og elendigheit det er igrunnen lite viktig:-)Berre vi får ha julematen vår ifred
Vi er igrunnen temmeleg egoistiske.
For meg må folk ete nett kva dei vil.
Salat,fugl,fisk eller kjøtt.
Trur vi har det litt for godt
Mange fattige i Norge og.Ikkje alltid lett å få økonomien til å gå i hop for alle
Vi er ulike i tankegang og økonomi:-)
Jula er jo tida for rausheit og nestekjærligheit:-)

Kaffi er reine vidundermedisinen:-)
Sit og lurer på kor raus og innkluderande eg igrunnen er.
Kor egoistisk er eg igrunnen innerst inne
Er eg verkeleg sånn som eg trur….
Sjølvransakingens dag…Litt lurt til tider
Cupfinale på tv,og eg bytter kanal.Ikkje mi greie:-)
Ha ein fin søndag:-)

Handball 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg