Dunk,dunk dunk

Bankar oppi topploket,og søvnen den har takka for sseg
Så her sit eg,sånn midt i natta
Venter på kaffien skal trekke seg ferdig
I det minste billig å lage kaffi sånn nattestid:-)
Lang dag på jobb igår,så fekk ikkje gått turen min.Er nok det kroppen saknar sikker
Får ta det igjenn idag:-)
Gassabotasje er temaet i nyheitene.
Ikkje bra,men vi er sårbare for slike ting.

Når stormaktene føler seg trua ,kan kva som heilst skje
Verden blir plutseleg veldig utrygg
Og her sit eg og einaste sorga er stive muskler og mangel på trim
Kontrastane er store.

Merkar det er tid for ny injeksjon på auget…Ser dårlegare,føler eg. Mulig det berre er noko eg trur
Men så lenge eine auget fungerer,så er eg no hjelpen:-(
Kanskje eg bør gå å få meg permanente briller og ikkje berre lesebriller.
Sikkert lurt:-)

Men kaffien smakte berre lekkert:-)Klokka er til og med bikka 05.
Ha ein super dag .Det skal eg og,når kroppen har fått starta opp maskina.Det tek si tid

8 kommentarer
    1. Har hatt litt nyhetsfritt, trenger nesten det – men fikk med meg dette. Vi blir påmint sårbarheten, og tidlig om morgenen kan slike tanker bli skarpere. Bra kaffen smakte, bra du får gjort slik du ikke rakk i går, og briller kan være greit. Ha en god dag 🙂

    2. Du har stått opp tidlig ja :-/ Kanskje det blir en formiddagslur på deg? Slitsomt med søvn som ikke kommer og lager en god natt.
      Håper dagen blir bra!
      Nyhetene ja,,, jeg merker at jeg lukker ørene litt – mer og mer… Men hører hva som skjer… skummelt…

      klem

    3. Håper kroppen mykner i løpet av dagen og du kommer deg ut.
      Nyhetene er skremmende, men man kan jo ikke late som om ting ikke skjer heller.
      Jeg synes det er greit å få med seg overskriftene, men ikke alltid dukke ned i detaljene.
      Men de gassledningene, det føler jeg at jeg må sette meg litt inn i.
      Sånne ting blir for meg litt mindre skremmende når jeg har reflektert over de.

    4. Ja i verden og i livet foregår det stadig greier. Både på makronivå og mikronivå. Og tanker om natta er ofte relativt påtrengende etter min erfaring. Nå er du sikkert godt i gang med dagen! Lag deg en fin en fortsatt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg