du hendelse

!4 dager med fint ver og sol har visst vore i det meste laget for den som styrer veret,for no ser det ut som dei 14 dagane skal takast att på 1

Det bøtter ned for å sei det mildt.
Slepp vatne blomstene ute idag.
Litt kos og å sitte inne og høyre regnet plasker ned
Det er skikkeleg høstver..

Ryggen har slått seg vrang,så sto opp..
Ingolf nekta å komme inn i gårkveld. Måtte nok nyte det siste snev av godver..
Han var ikkje lke blid då eg sleppte han innatt no på morningen.
Kan gi beskjed den jaren:-)
Så no har han krølla seg godt ihop på teppet mitt. Skikkelig sliten:-)
liker ikkje regn

Godt med ein inne og kose meg dag, uten å føle at eg burde vore ute i godveret:-)
Men er berre å kle på seg og sette ned innevarmen:-)
Har slått på att varmepumpa, for eg orker ikkje fryse.
Frustrert over mønsteret på hekleduken, for stemmer ikkje når eg skal snu…
Har tatt oppatt x antall gangr og samme kor eg gjer, så vert det feil.
Gjer eg som det står ,stemmer det ikkje. Tatt høgde for misforståelsar og prøvd mange variantar…fryktelig irriterande….
Det skal få fred ei stund,trur eg….

Ha ein fin dag

4 kommentarer
    1. Ja nå kommer regnet… 🙂

      Åååå det er så kjedelig når man ikke får til mønsteret og det blir feil uansett hvordan man prøver……. grrrrr

      God mandag til deg uansett 😀

    2. Det er faktisk godt med litt innevær av og til.😅
      Man trenger noen litt mer avslappende dager nå og da. Det er sikkert lurt å ta en liten pause i hellinga når man ikke får det til å stemme.🤗🧶
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg