Dropp morgonkaffien…

For noko tull tenkjer eg
Altso,litt må eg vel få bestemme sjølv
Ny forskning viser at det å drikke kaffi om morningen berre er dumt.
Usett den trøttheita ein endå har i kroppen til seinare

Og ka so? Er liksom det eg er ute etter
Og for å ikkje sovne må ein fortsette å drikke kaffi,visstnok. Dett var visst dumt..Til slutt får ein ikkje sove om natta

Trur ikkje han typen likar kaffi eg:-)
Visst eg ikkje drikk kaffien,så sovner eg.
Då kjem eg meg ikkje på jobb
Og så har vi det og gåande..
Dette her er ikkje enkelt:-)

Men,vi er alle ulike
Eg likar kaffikoppen min om morningen eg
Så får det vere at eg roter til søvnmønsteret
Er sikkert mykje anna eg roter til og i løpet av dagen:-)

Ha ein super tirsdag:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg