Dobbeltgjesp

Trøtt er berre forbokstaven..
Rart med denne reisefeberen og redselen for å forsove seg.Søvnen har omtrent vore fråverande,men no er eg altså stuptrøtt

Så her heller eg innpå med kaffi,mens eg omtreng gjesper rundt:-)

Skodde og heilt stille ute.Nesten sånn spøkelseaktig
Men ser himmelen er rød i øst,så sola dukker nok snart opp
Blir ein lang dag i sittande stilling,sjølv om det kroppen min hadde trengt idag var ein lang gåtur på morningen:-)

Må snart ta ein siste sjekk på at eg har pakka det som faktisk er det viktigaste å ta med på tur.
Gruer meg til injeksjonen….

Ha ein super fredag:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg