Det laver ned

I natt har vinden ruska på.Tatt tak i det han føler han må
Eg må inrømme det at eg hadde glømt
å rydde vekk julekransen ,men no er det gjømt

Langt oppi bakken der ser eg den ligg
Sånn under det kvite og føler seg digg
Nordavinden har rydda for meg,kanskje den gjorde det også for deg

Ute der laver snøen ned
jammen glad eg kan sitte inne i fred
Nyte kaffien og tenkje på,at snart skal eg berre ut å gå
Har fri idag og skal kose meg,slepp rett og slett å bile meg

Skummelt på vegane når det er glatt.Når i tillegg det fyk vert ein ganske matt
Så glad eg har fri og kan tusle på
og sjølv velge om eg vil ut å gå

Må teste piggskoa hadde eg tenkt. Måke litt snø og finne ting som er gjemt
Sjå om vinden har rydda litt meir enn eg ser
Hender no ofte at det no skjer

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg