Det har skjedd eit under

Det er så eg nesten ikkje trur mine eigne auge
Etter fleire års venting er det endeleg kommen lys i gatelyset.
Ja her er berre eit ..Ingen luksus,men fantastisk nyttig.
No slepp eg å vere redd for å gå meg utfor når eg har vore hos naboen,vert litt sein,det er mørkt og telefon og lommelykt er heime.
For rekkverk her på smale fylkesvegar,det er ei stor mangelvare.
Går ein seg utfor ,så gjer det nok berre ein gang mange plasser.Gjeld og med bil. Er berre å håpe det går bra

Men glad og lukkeleg over lyset,og mindre glad over at snøen igjenn har gjordt sitt inntok.Ikkje så mykje endå,men får køyre forsiktig og i god tid…Ikkje berre berre å ha lys.Eg ser jo kva som skjuler seg i mørket:-)
Eg køyrer uansett ganske så seint…Men bruker å sleppe andre forbi…

Godt å ha når ein søv berre nokre timar.
Etter to dager med møte og kurs, trur hjernen min at den må jobbe med dette om natta.
Er visst veldig påkrevjande. I tillegg forbereder den seg til neste møte…såånn npr den først er igang

Så eg sto opp. Drittlei heile planlegginga. Trur eg har ei spalta personlegheit der.
Ein del tenkjer og den andre er lat og gidd ikkje det eingang

Katten har masa etter mat i fleire timar og endeleg fått servering.Eg har fått kaffi…av meg sjølv
Dagvakt,så kan likegodt prøve å vakne skikkeleg
Gjere meg klar til ein fin dag på jobb
Liker å ha god tid om morningen .Vakne i fred og ro. innrømme at særleg blid er eg ikkje i det eg står opp:-)
God fredag:-)

4 kommentarer
    1. Jeg er sånn som deg, jobber alt for mye på natterstid 😛 Ikke noe greit. Jeg tror INGEN andre på min jobb gjør det. Men jeg jobber iherdig, i TILLEGG til når jeg er PÅ jobb!! Hrmf…

    2. Lyset, arbeid, kjæledyr er god å ha. Ikke alle har det. Jeg for eksempel har veldig lyst til å jobbe, men kroppen sier nei.
      Jeg tror hver og en har sin kamp i livet. Vi får heie på hverandre:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg