Det gryr av dag

Tja..
Klokka nermar seg iallefall så smått 06
Søvn er oppskrytt men hovudverk er inn.
Kjem lett den når ein har mangel på søvn
Jaja
Forhåpentlegvis så klarer eg å halde meg vaken i dag og
Søv nok neste natt:-)

Blir ein vane men går jo rundt i mi eiga verd.
Merkeleg kor hjernen jobber om natta…

Kalde netter og fine dagar
Nydelig ute no her hos meg
Bakdelen med vår og sol er at no er hoggormen her
Og her er det mykje av den
Grøsser berre ved tanken,men den har jo livets rett den som andre
Berre at eg godt kunne klart meg uten desse krypa
No var vel og merke den første eg såg påkjørd,men det betyr at neste nok er temmeleg nær

Gjesp
Kva skulle eg ha gjordt uten den kaffikoppen…dvs det vert fleire
Volsomt med telehiv på vegane etter denne kalde vinteren
Så ein har jo fått rista litt opp i innvollane den siste månaden
Slitsomt for bil og folk

Snart dukkar skattemeldinga opp.Gleder meg ikkje for reknar med eg får restskatt
Ender oftast sånn rundt null,men ser an til at denne ganger vert minusen større

Men ,sånn er det no
Ha ein super torsdag
Eg skal prøve komme meg gjennom min:-)

8 kommentarer
    1. Håper du har kost deg med kaffen din! 🙂 Hoggormen titter gjerne frem når sola titter frem, ja. Nå som man endelig kan finne frem vårsko, er det tryggere med gummistøvler… Håper du slipper møter med denne skapningen! 🙂 Lykke til med skattemeldingen din! Min er som vanlig ikke klar, pga. merknad om div. info som mangler.

    2. Så dumt å ha hodeverk, går ofte utover det man får brukt dagen på.

      Håper kaffen hjelper og at dagen din blir fin!

      Klem

      Ps. Fargene på blomstene er til å smile og bli glad av 💜💜

    3. Det er det eg grøsser over også – her eg går i eit turområde med mykje hoggorm. No har eg “heldigvis” ikkje hund lenger og slepp bekymre meg for den, på turene… men ekkelt er det. Eg har truffe på eit ormebol i fjor vår… og det sit i… eg stivnar til…
      Kryssar fingre for at vi ikkje møter på nokon hoggorm!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg