Desember

Snøen har kommen..
Eg kan styre min begeistring.
For det betyr og glatte og vanskelige køyreforhald på smale vegar uten rekkverk.
Sånn er det å leve i utkanten.
Og jadå..veit eg har valgt det sjølv.

Nyt søndagsmorningen i sofakroken,med teppe og kaffi.
Ferien er slutt .Vore mykje møte og kursing.
Fått unna dei nettkursa eg aldri får tid til.
Så no er til og med brannkurset i boks🌹

Men….har ikkje vore særlig aktiv.
Ete godt og kosa meg..
Kor mykje eg har ete det såg eg på vekta idag..
Ikkje alle rekorder ein er like glad for😶
Ingen eg kan skulde på heller…
Søren ta.
Her må det nok tøffare tider til.

Skal rusle meg ein tur kjenner eg.
Idag skal eg berre slappe av og ta verden med ro.
Fått opp adventslys og staker.
Langt frå ferdig med julegåvene…
Men har litt tid.
Fått litt juleynskjer..kjem nok i mål.

Rart med det.Brukar å ordne seg.

Kanskje på tide å krype ut or pysjen og på med vinterklær og brodder.
Rusle ein tur og kjenne på godfølelsen.

Kaffien er inntatt og eg er nesten våken
Ha ein super søndag❤

2 kommentarer
    1. Viktigste i desember, å kose seg! Ikke stresse, for som du sier: det ordner seg. Jeg skal IKKE stresse i år. Roligere desember enn dette kan bli, har jeg ikke hatt på 7 år. Jeg har bestemt meg for at den skal bli rolig 🙂 Kos deg med første advent 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg