Der høna sparker

Kjenner alderen kjem snikande når ein ikkje får sove fordi det meste verker og knaker..
Katten derimot er fit for fight og gjer det beste for å takle meg på veg til badet.
Frukost bør serverast 05,og reagerer ein ikkje skulle ein tru det var innbrudd på gang.

No er Ingolf ute
Kaffien er klar og gamlemor på sofaen.
Å sei eg er i godt humør er å lyge.

God morgen Norge er no kos å sjå på

Var flott men mykje vind igår..
Mykje skyer idag ser eg,men kan bli flott..
Blir det streik?
Det ser vi iløpet av helga.
Spennande.
Blir på sofaen ei stund eg.

Ha ein fin dag

3 kommentarer
    1. Håper dagen har vært fin.🤗🌞
      Jeg håper ikke det blir streik, men jeg tror nok det blir utfallet dessverre.😨
      Nyt fredagskvelden med Ingolf.😻😺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg