Den sure svie

Eg visste ikkje at det gjekk an å ha ilt i så mange musklar på ein gang.
Gjekk med stava på fjellturen igår,så har jo aktivert det eg har av musklar.
Her er drt ikkje berre snakk om vanleg gangsperr.
Sånn går det når ein ikkje har brukt musklane på månadsvis..


Men,det er liksom det at alle desse vondtane gir meg ikkje så veldig lyst på ny fjelltur..
Men,det bør eg nok,for ein skal ikkje ha så vondt for så lite …

Må nyte dagen idag og for ikveld snur veret..Skal halde meg rundt huset🥳

Godt å berre kunne tanke litt krefter.

Ha ein super lørdag

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg