Dagen derpå

Sikkert litt vel mykje skarp vårluft igår,for idag snufser eg
Men,var verdt det.

Ute er det kun minus åtte.
Det er overskya og meldt rikeleg snø
Vinter med andre ord.

Klar for ein ny dag.
Tida fyk i godt selskap.
Litt usikker på om eg passer barnebarna eller dei meg.
Treng berre at det er nokon her.
Sånn sett passer vi kvarandre.

Er slike ting det har vore lite av i desse åra.
For lang avstand for nokre timar,og bakdelen med turnusarbeidane farmor.
Sånn er det berre

Godt med kaffi kjenner eg
Nyte stillheita.
Vi snakker ikkje så mykje nokon av oss på morningen.
Idag rreng eg ikkje vente på sola,så kan trygt ta morgonturen tidleg..
Om eg orkar er ei anna sak.

Verden er utrygg syns eg og vert meir skremmande for kvar dag.
Kina er og begynnt å rasle med sablane.

I det heile er alt usikkert og tidene har endra seg.

Ha ein fin onsdag🎈

3 kommentarer
    1. Koselig med barnebarn på besøk og det er godt å ha noen i huset.🥰
      Full vinter og iskaldt hos oss også.😱😨
      Gratulerer med Kvinnedagen!🎉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg