Dagen derpå

Igår følte eg at det meste gjekk på skinner.
Må vore gleden av bursdag antagelig.

Var på tur med mamma til Førde og innom her eintur.
Sykehuset.Heimelaga bord fekk eg og i reine sommerhyttastil
Heim til kos bursdag med familie og venner.
Sånn i all enkelheit.
Er litt stas og.
Vi var ikkje mange men sånn nett passeleg.
Kos bursdag..
Idag har eg tilnerma null bøy og stiv som ein stokk.
Jaja..var verdt det.

Går seg nok tilatt.
Litt sånn innever idag,så kanskje uteplantene mine får vatn..
Må innrømme at dei har det litt knapt..
Dagens plan..
Og så må eg få hjelp til plan to.

Må berre finne ut kor eg skal sette den..
Kjenner at ein tur ut å gå mangla igår..
Kanskje eg kan starte med det..
Men først kaffi..

Ha ein super dag

2 kommentarer
    1. Godt med planer og at noen hjelper av og til 🙂
      Gratulerer med overstått bursdag !
      Fine blomster og bord og kos dag hos deg i går.

      Fortsatt god bedring!

    2. Godt å høre at du hadde en koselig dag i går. Grattis med overstått bursdag! 🙂 Kos deg med kaffen din, så kommer resten av dagen etter hvert 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg