Dagen derpå

Er ikkje fyllesjuk og har ikkje vore på fest,men kjennes slik ut.
Går på tur med staver..på fjellet og der det er litt glatt..
Så føttene er bra idag .Men kjennes ut som eg har gangsperr i skulder og nakke..
Bruker dei nok feil,men ikkje så nøye.
Tatt meg paracet og funne kaffikopp og bok.
Sola skin og fregnene sprett..
Har to lette turer igjenn og Risnesnip.
Dei 777 kvir eg meg på å gå aleine..og i det heile
Håper på turfylgje.
Etter tida eg brukte igår bør dei vere tolmodig. Tek heile dagen.

Men har aldri vore på Lifjellet og er nok ei skam..er liksom eit must når ein bur i kommunen..
Eg tenkjer grøss og gru men sikkert supert på toppen.

Så eg får no prøvde..

Ha ein super dag…eg nyt sola men treng regn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg