Carpe diem:-)

Nydelig morgen utenfor stoveglaset mitt:-)
Merker høsten nærmar seg,for nettene og morningane er ganske kalde.
Så kjem sola og dagen og vi får sommarvarmen 🙂

I dag er det” Det gode pasientforløp” heile dagen.
Spennannde og til dels forvirrande å jobbe med,syns eg.Håper vi får det bra til

Fortsatt heilt surren i hovudet av partilederdebatten igår.Men liker å følge med på det.Flinke politikara

Afgansistan skremmer meg.Frykteleg å sjå bilda der folk strømmer ut på flyplassane og i desperasjon prøver henge seg på fly som lettar.
Korleis det vert der, det ingen som veit.Men det har jammen skjedd rasande fort skifte etter at styrkane frå andre land trekte seg ut.
Verden er i endring
Mykje som sviv gjennom hovudet på morningen.Sove dårleg,så er nok grunnen
Tenkt på pasientløpet.Trur eg ikkje burde sett gjennom papira i gårkveld:-)
Hadde nærmast mareritt i våken og sovande tilstand:-)

Dette står på eit av handelshusa i Førde og seier det meste

Eg får pusse tenner og komme meg på jobb
Ha ein fin dag

4 kommentarer
    1. Håper dagen blir fin på jobb!

      Ja det er mykje som skjer rundt om no…. eeg har forhåndsstemt og ferdig med akkurat den delen, sjølv om eg lurer på kva forskjell det gjere. Men stemmer ein ikkje har ein ikkje mykje å sei heller så da så 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg