Brrrr

Frys idag eg altso
Ikkje for at eg trur at det er så veldig kaldt ute,men eg er kald…
Skya ute ser eg.
Det er så smått begynnt å lysne
Litt småslakk etter vaksina,så er nok grunnen til den indre frosten

Vel og med kan eg vel oppfattast til tider som ein kald fisk,men det gir sjelden frostbyer:-)
Kaffien er ferdig:-)

Ingolf og eg slåst om kven som har rett på pleddet.
idag var han rask og fekk beslaglaagt det meste før eg fekk dandert der rundt meg:-)
Frys nok han og eller han vil vel berre ha litt nærheit

Krigsherjingane fortset på Gasa og ukraina.Den siste krigen drukner i den nye
Fryktelig
Her blir det meste dyrare.
Skal noko til å klare alt som er av utgifter for mange
Ikkje enkelt

Idag skal eg ha ein under teppe dag,kjenner eg
Viktig det og av og til
Kanskje hekle Gåshild,og få ferdig eit til av prosjekta:-)

Ha ein fin torsdag:-)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg