Brrrr…

Må innrømme eg syns det er litt småkaldt
Hadde gjordt seg med eitpar grader meir 18 mai
Men det er no mi meining,og den gje naturen igrunnen blanke i
Den styrer seg sjølv

Har fri idag ,men ser litt sånn smågrått ut,iallefall frestar ikkje til uteaktivitetar
Sjølv om eg igrunnen hadde tenkt eg skulle verte flinkare med fjellturar..
Men,altso..Litt kan jo veret samarbeide,syns eg

Fullt opp av stillehavsøster langs dei norske strendene.
Kan true badelivet..Her må nok alle bade med sko,ser det ut til.Sånn for sikkerheits skuld.
Stadig nye artar som kjem

Tida går så fort,syns eg.Snart sommar og har fortsatt følelsen av at våren liksom er om hjørnet
Kan vere temperaturane
Håper vi får ein litt varm og god sommar iår.
Eller mulig vi er på veg til den nye istida

Uansett er det godt med ein morning med pysj og kaffi.
Men,må vel kanskje kle meg idag og

Ha ein super kristihimmelfart:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg