Brrr

Skikkeleg marsver
Frå å ha regna sidelengs i kuling til nattefrost
Ikkje rart eg fraus inatt
Jau eg hadde dyne på

Ikkje rare framgangen på strikkeprosjektet som de ser

Har igrunnen fri men er kommunestyre
Så der rauk den fridagen🎶
Meldt litt sol i dag men kven veit
Syns skyene varsler snø
Men sola jobber på

Snart påske så bør vel kanskje finne fram
Litt påskepynt
Jobbepåske på meg Iår
Den siste før pensjonen

Heilt greit
Skal ingenplass
Ha ein super dag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg