Britahuset

Oppkalla etter dama som budde der før,men no er det velvere som lyser mot meg når eg kjem inn dørene.

Idag tok eg full pott.
Først frisøren.
Ingrid er berre topp altso.
For deg frisør passer perfekt.

Vegane her har ikkje midtstripe,men det har til gjengjeld håret mitt.
Eller hadde..
Vekke for ei veke eller to🥲

Så var det til Anne Berit.
At ryggmasasjen var kun ein nytelse er å lyge.Bare god..litt misvisande namn 😊Men passer på eigaren
Var til tider på grensen til at eg ville skrike og det høgt..Ho finn absolutt alle vonde punkt eg ikkje eingang visste eg hadde
Men vert nok bra om ei stund.
Etterpå fiksa ho både sjegg og augebryn.
God som ny eg.
Ikkje så ofte eg unner meg det,men var på tide.

Fekk frosten i meg.
Frys på beina så vert nok snø.
Har pakka meg godt inn.
No skal eg berre ta verda med ro

Ha ein fin kveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg