Berre litt sliten

Har liksom ikkje funne lysta til å skrive blogg dei siste dagane
Mulig det er mangel på idear.
Skjer meir enn nok altso,men ikkje alt som egner seg på trykk.

Morgenstund betyr stiv kropp og trøtt gamlemor.
Drikk kaffi og håper eg snart vakner,for eg skal på jobb.
Ta ein smertestillande og ikkje ta allergitablett
Den vert eg nemlig litt trøtt av.Og det er eg frå før:-)Sovne på jobb er ikkje så smart.
Men burde nok tatt den.Kva eg no reagerer på det aner eg ikkje…
Men noko er det

Litt ruskete ver ute,men vi treng regn så skal ikkje klage
Skyer rundt og skyfri himmel i midten:-)

Er rett og slett litt uten tiltakslyst
Gjer det eg må.og det er nok liksom.
Må nok innsjå at eg er ikkje ung lenger og ting tek lenger tid.

Litt meir kaffi må til før jobb.
Kanskje ideane og blogglysta kjem att ein dag:-)
Ha ein super onsdag

2 kommentarer
    1. Det er vel mennesker er. Opp og ned. Heldigvis, livet er som et hjul som går rundt og opp og ned.
      Jeg sliter med å finne den riktig medisin jeg også.
      Ha en fin onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg