Berre lekkert

Gamla har bada..

Igår var det heilt ok å gå rett uti..

Det var det ikkje idag.

Men etter at kroppen hadde komme seg over det første sjokket var det heilt ok.

Ikkje den store badetemperaturen trur eg.

Idag hadde eg ikkje gjordt anna enn vassa, hadde eg ikkje lokka med meg systa.

Oslosysta.

Men kom oss no uti begge pysene.

 

Tenkte det var best å rekke årets bad før varmen forsvann.

Har rett og slett vore nokre flotte feriedager på altanen.

Lese mange bøker og kosa meg max.

  • Bjørn Beltø.
  • Carpe dem
  • Ha ein super fredag.Juli har gjordt sitt inntog og det skal bli regn.
  • Jordbæra er begynnt å bli modne.Har ikkje mange men desto bedre.Tre veker ferie til.Berre sola kjem att litt innimellom er det ok.Treng varme og sol som no
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg