Berre lekkert


Stekt lyr er berre lekkert
Særlig når eg er så heldig å få den rett frå sjøen
Sommermat for meg .Ikkje så ofte eg har det og derfor reine festmåltidet.

Igår hadde vi nydelig sommerver.
Idag meir normalt sommerver😀

Men har tatt med meg kaffikoppen,tatt på strikkajakka,boka og brillene ut på balkongen.
Frisk luft må eg ha og smertestillande gir hovudverk..

Godt igang med ny bok.
Lettlest og grei.
Blir mykje krim no om dagane..
Noko må ein fordrive tida med.
Men går no på fram og godt er det.
Galgenhumor hjelper på.

Ha ein super onsdsg

4 kommentarer
    1. Deilig fisk!🤩
      Det er ikke så ofte vi spiser lyr. Vi bruker den aller mest til å lage fiskekaker av.
      Flott bok det der. Jeg stod og vurderte å kjøpe den i dag, faktisk, men så ble jeg opptatt av noe annet og glemte det av. Nyt kvelden med lesing.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg