Berre elendigheit

Lite positivitet å spore i den norske pressa fortida
Gjenspeglar nok situasjonen rundt oss
Folk slit økonomisk og frys grunna høge straumprisar
Smitten breier om seg og smittetala stig
Kultur og utelivsbransjen slit og reknar med konkursar
Helsearbeidarane er utslitt og orker ikkje meir

Vi handler julegaver som aldri før
Nettbutikkane jubler
Men posten grin…Dei flyt over med pakker på utleveringsstader.

Posten til jul burde vore send i midten av oktober,for her er det post annankvar dag.
Akk Ja

Her går no varmepumpa.
Eg prøver spare strøm
Huset mangler totalt juleforbeedelser
Har ikkje handla gaver på nett
mulig det er derfor eg ikkje er i havn

Men det vert nok jul uansett
Mykje dårleg pinnekjøtt ser eg.
Det må eg og kjøpe kom eg på:-)maten er vorten generelt dyr,men mat må vi ha…

Det viktigaste av alt er at vi tek vare på kvarandre
Godtar at vi er ulike
Ser etter det positive og ikkje det negative..(det kan vere litt tøfft)
Prøve gjere kvar dag til ein god dag,for den kjem ikkje att

Ha ein super dag:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg