Bare god…Aromaterapi

Du veit du er kommen til rette plassen når det første Anne Berit seier er.
Har du flott på ryggen?Skal eg ta den vekk.
Har klødd.men liksom vanskelig å sjå seg sjølv skikkeleg på ryggen.
Stor var den og,men overlevde ikkje ryggmasasjen…

Var både vondt og godt
Superflink terapeut og stive muskler.
Det kjennest altso..
No kjennest det ut som eg er oppbanka.
Blir nok bra til slutt…sjølv om det ikkje akkuratt det kjennes slik no.
Kom heim til gavebrev i postkassa.
Ikkje vand med slikt eg,så vart superglad.

Slappe av litt før eg kanskje må sette frød i jorda..
Inne trur eg..
Redd det frys
gaver er kos

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg