Avslapping


Slapper av,rett og slett.
Fått fyr i ovnen,fått kaffi i koppen,funne fram evigheitsprosjektet og tatt kvelden
Håper eg slepp rekke oppatt meir.
Nett komme oppatt der eg var for veker sida
Sånn er det når ein ikkje passer på.

Skjønner ikkje kvifor ein må brenne koranen.
Kan vere ueinige om det politiske og religiøse men trakke på kvarandre si tru er vel ikkje nødvendig.
Fører berre til meir strid og ueinigheit.

Mi meining.
Surt ver ute.
Hadde liksom planer om å få gjordt litt idag men stort sett kun skifta gardiner i stova.
Ikkje so farlegmå ha nokre kasser opp på krypeloftet,men er vel bakvendt åleine.
Får ta det ein gang avkomma er innom.
Desse bratte stigane ballanserande med kasse i hendene er litt kinkig.

Må strengt tatt rydde oppå der,men tek det til sommaren.
Mykje boss sikkert
Er lat.
Litt for lat,ser eg på vekta.
Ete gjer eg desto meir.
Jaja…
Er eg sjølv som må endre fokus..

Men idag skal eg kose meg.

Der er vi to

God fredagskveld

7 kommentarer

Siste innlegg