Augepool og Sivilisasjonen …

Visst det er noko ein ikkje vil når ein har fri så er det å få injeksjon på auget…men ein dyd av nødvendigheit.

Er ikkje der ein vil vere når det er sol og fint ver..
Gadd ikkje nedom Førde sentrum..
Men tråd på sparkjøp og litt mat på coop..tek det som er nærast..
Sentrum får eg ta når eg slepp gå med solbriller..
Men joggeskoa mine har sett sine beste dager..
Går på hælen..så den er litt rufsete
Var slett ikkje billige men vel anvendte peng..
Så stopp i Dale i sunnfjord.
Der finn ein forskjellig..Sportsbutikken er flittig besøkt..


Når alle vel Hoka så vel eg noko anna..
Hoka hadde dei ikkje trur eg..
Vart mykje prøving,men desse satt..
Kjempegod test i joggeegenskapar..sa han..
Ser eg ut som det er aktuellt..
Men no kan eg jo starte..står ikkje på skoa.
Koster flesk med gode sko.Aldri på tilbud når eg treng dei..
Men sko må ein ha..
Og går nok an å la vere å jogge…Har ikkje lyst..men er ein racer å gå på flate vegen

Litt viktig å støtte butikkane nær meg syns eg..
Plutselig er dei borte vekk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg