Atsjo!

Skal sei kanalane mine har tetta seg til på morningen.
Snufser og nys
tatt test,men negativ endå iallefall
Sikkert berre ein vanleg vårforkjølelse.Var nok derfor eg var litt frostig igår
Går seg nok til utover dagen
Gamla er allergisk,så kan like godt vere det som sler inn

Idag er eg møyrbanka,men trur korsryggen er litt bedre.Håper iallefall det,men vil no vise seg når eg set kroppen litt i bevegelse:-)
Berre det er eit tiltak:-)
Igår kollapsa eg sånn totalt på sofaen.Klarde til slutt å flytte heile sulamitten inn i senga.
Sånn går no dagane

Håper at det går på fram frå no av
Her var det ei gremjing:-)måtte berre få det ut.
Synd i meg er det ikkje ,men er berre litt lei.

Spent kva som kjem ut av Natomøtet og redd for å vere ærlig
Syns heile verdensbildet er spent og uoversiktlig
Kan slå ut begge vegar.
Krig gir berre tapara.

3 kommentarer
    1. God bedring. Lov å syte litt.
      NATO møte ja. Huff, jeg er nesten redd for hva som kan komme ut av det.
      Hvordan kan en få en rask slutt på krigen?
      Jeg tror man må få tatt rotta som gjemmer seg i hulen sin i Kreml. Men det er ingen enkel oppgave.
      Synd på alle uskyldige liv som går tapt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg