Alt for innsamlingsaksjonen

Her hos oss er det digital innsamling.
Greit å sleppe lange køyrestrekningar med børsene, men vi misser nok nokre av dei som ikkje er så på den digitale verda

Men beundrer dei tøffe politikarane hos oss, som bader til inntekt for Redd barna
Eit bad pr.10000:-)Trur kanskje vi skal vere glade for at vi bur i ein liten kommune..
Eg er pyse, så har ikkje meldt meg på den gjengen som bader.
Ikkje glad i å bade generellt og slett ikkje i denne temperaturen
To har bada,og såg ut som dei syns temperaturen var akkuratt passe:-)
Betviler eg,men dei er gode på å late som iallefall.Men blir flotte videosnuttar:-)

Kjekt med nye innspel og friskt pågangsmot:-)

Eg syns det rekk med å gå ein tur for rosa sløyfeaksjonen til kreftsaka.
Men eg har gitt til Redd barna ..Det syns eg er viktig
Ungane vert den uskyldige parten i alle konflikter

Pakka meg godt inn i teppet og vurderer om eg skal ta ein tur i friskluft før jobb..
Idag har skyene overtatt.

Ha ein super søndag

5 kommentarer
    1. Veldig fint st du minner oss alle om innsamlingsaksjonen i dag. Det er ufattelige lidelser for barn i disse grusomme tider. Håper det er ok for deg at jeg minner om Vipps nummeret til Redd Barna 2133.. Her på bloggen din , uten å spørre først. 😉

    2. Friskt påfunn av politkerne.🤩
      Jeg hadde nok stått over jeg også.🫣
      Her er det også digital innsamling og jeg tror nok også at man ikke når ut til alle, men det er klart at det er jo ikke så vanlig med penger lenger heller, så da blir det nok ikke så mye i bøssene.
      Redd Barna er en god og viktig organisasjon.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg