Akk ja

Så sit eg no her og småhangler i sofaen på morgonstunda
Godveret i vest har reist sin veg og Ingolf gidd ikkje gå ut
Skjønner eg godt

Putin har gjordt brakvalg i Russland
For ein overraskelse
Var vel få som hadde trudd noko anna

Verda er og blit uttrygg

Nedslåande påskebeskjed sto det på Vg
Påska avlyst?
Tenkte det minst måtte vere ei stor nyheit:-)
Skiftande verforhald…Akk ja..Det er vel heller normalt vil eg tru

Eg våkna med vondt i beina så tipper vi får snø eg:-)
Det er for meg ei dårleg nyheit
No vil eg ha sol og plussgrader.

Israel har rykka inn på sjukehus i Gasa.Venter på utfallet
Krig er aldri ein positiv ting
Berre tapara

Lonnsforhandlingane er igang…Utfallet ser vi no om nokre månader

Lite positivt å få auge på i nyheitsbilde
Men,sånn er det no
Vi surrer no på med kvart vårt og lar som regel livet går sin gang..
Verden har best av å ikkje møte meg ein tidleg morgon før kroppen har løyst litt opp og eg har drukke nokre koppar kaffi:-)
Ha ein super mandag

4 kommentarer
    1. At Putin gjorde det bra i valget var ikke overraskende nei, Gaza er bare trist og i likhet med deg er det ikke alltid like lurt å diskutere med meg før jeg har våkna skikkelig. God og morgen er to ord som ikke alltid passer sammen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg