god morgon

Vårstemning hos gamla
Rett frå vinter til vår.
Ikkje meg imot.
Sit her og kokkelurer eg
Tenkte gå ein tur,men litt tettare i pappen enn til vanleg,så trur eg heller vasker oop.
Har ikkje oppvaskmaskin fortida.
Kjem nok ei i hus att,men ikkje på prioriteringslista.
Men,utruleg kor avhengig ein vert av ei slik maskin.
Men,blir no ekstra rein på hender og under negler.😘
Aldri så gale at det ikkje er godt for noko.

Er basar og butikkåpning i bygda i helga.
Ikkje gale det.
No er det ikkje så mange sjeler som bur her,men mange kreative sjeler med pågangsmot.
Gamla trivst.
Jobbehelg her og venter på prinsen.
Det er vinterferie.
Besta får besøk.

Kanskje eg snart må starte på dagen…
Ikkje akkuratt ein morgonfugl.

Litt c vitaminer så er eg klar.
Ha ein super lørdag

2 kommentarer
    1. Det har blitt betraktelig mildere hos oss også, og man kan høre at snøen smelter. I går kjente jeg solen varmet.

      Det har blitt meldt kaldere igjen over helgen, men en ting er sikkert er at det går mot vår <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg