20 dag jul

Då kjem Knut og jager jula ut:-)
Den forsvann hos meg før i veka.
Vart liksom så tomt:-)
Litt kos med eksta lys og pynt i denne mørke årstida.-)

Men alt til si tid
Fortsatt grått og tungt så igrunnen heilt greit at juleblomstene enno blomstrer.
Har hatt dei som har takka for seg
Sit fortsatt i sofaen med kaffikoppen.
Halsen er ikkje god,men tek vel nokre dager før den finn att stemma
Går så mykje virus fortida
Startvanskane idag er ekstra store kjenner eg

Har regna eindel,men vegen min er fortsatt veldig travel å forsere.Og eg har salta:-)
Skal vel tilbake til snø og endå meir is.Det er skikkeleg vinterkulde hos oss iår

Bør det vere slipstvang på stortinget?
Tja…Går fint an å vere pent kledd uten slips.tenkjer eg.
Treng ikkje gå i joggeklær og t-.skjorte,men slips…tja

Mykje vi skal diskutere ser eg
Kleskode er viktig i enkelte samanhengar

Kanskje eg skal prøve å lette rompa opp frå sofaen 🙂
Ha ein fin lørdag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg