Ser ut på ein litt grå dag
Trur det er meir snø på Lifjellet enn det var i vinter
Høgaste fjellet eg ser
Eg vil ha vår
Er jo det då
Snøklokker og krokus
Men kan gjerne bli litt meir sol og gjerne høgre temperaturar
Ikkje meg imot
Påskeveka har starta
Her er det seinvakt
Veit ikkje om eg har lyst til noko før det eg
Strikke litt kanskje
Går no på fram
Må prøve å bli ferdig med prosjektet på eit vis
Nyheitene er like triste som før
Makt er ikkje alltid ein bra ting

Ha ein super mandag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg