Ser ut på ein litt grå dag
Trur det er meir snø på Lifjellet enn det var i vinter
Høgaste fjellet eg ser
Eg vil ha vår
Er jo det då
Snøklokker og krokus
Men kan gjerne bli litt meir sol og gjerne høgre temperaturar
Ikkje meg imot
Påskeveka har starta
Her er det seinvakt
Veit ikkje om eg har lyst til noko før det eg
Strikke litt kanskje
Går no på fram
Må prøve å bli ferdig med prosjektet på eit vis
Nyheitene er like triste som før
Makt er ikkje alltid ein bra ting
Ha ein super mandag
1 kommentar



Hva er det du strikker? Nei, MAKT er ikke bra egentlig. Litt ledelse kan være bra, men MAKT høres ikke bra ut, uansett 😛