Frisøren må til

Såg om mulig verre ut enn normalt.
På høg tid,men er jo mykje som skal til før jul…
Men,julepresang til meg sjølv

No er der gjordt.
Imorra er det tannlege
Halve gapet skal renske for tannstein.
Reddast det som reddast kan.
Slit med tannkjøtbetennelsen.
Før fekk røyken skulda.
No er det for dårleg tannpuss…
Skal ikkje vere enkelt

Prinsen testa besta sin iq…
Den var heller laber til prinsen sin glede.
Men.han viste meg fasiten.
Grei sånn.
No har eg forete meg på svigerdatra sine solskinnsboller.
Til dessert er det mandariner

Held jo ikkje med ei når eg er i drevet

Her er det håndball på TV.
Kaldt her…Litt varmare ut med kysten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg