Førjulstid

Ikkje så mykje juleaktiviteter på gamla.
Et kjeks.Snart fått i meg riflekjeksa.
Kvalm.
Sukk og stønn for eit latmannsliv.
Gidd ingenting.
Funne fram litt rødfarge..Kan no hekle litt om ikkje anna.

Viktig å nyte tilverelsen.
Skal på julegrantenning og basar i morgon.
Kjekt med tradisjon.
Ikkje vann eg i lotto heller…
Søren.

Henta fram nissefamilien min idag.
Dei brukar å få lov å få med seg adventstida.
Er ganske fredelige av seg.
Ikkje noko stress derigården.
Ikkje hos meg heller.
Trur eg må finne fram litt julekort.
Syns det er kjekt å få og sende.
Tradisjon kanskje,men allikevel.
Ikkje ferdig med gaver og lite klar generelt.
Men jula kjem den
Berre å dra over golv og slenge på nokre dukar,så er eg der.
Litt mat må jo til.
Tenkte eg skulle ta å skrive ei liste..
Løye med det..
Plutseleg har eg fått rikeleg av noko og ingenting av anna…ubegripeleg😂

4 kommentarer
    1. Det blir jul selv om man ikke stresser livet av seg <3
      Viktig å ta det tempoet man selv har behov for. Og du har jo fin julestemning allerede, med rødt, julestjerner og nissefamilie <3
      Fine søndagen til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg