Uff.

Vinteren gjer sitt inntog.
Gamla er fortsatt sånn halvslakk og småsjuk.
Heng nok ihop …Kroppen min er ikkje så glad i vinter.
Då er det kjekt med teppe,kaffekopp og God morgen Norge.
Fin måte å våkne til liv på.

I nyheitene er det Venstre som er i farta fortida.
Bra dei byter på å vere i media.
Men interne stridigheter bør nok vere interne tenkjer eg.

Offentleg skittentøyvask er ikkje bra for nokon.

Jakten på kjærligheta er heldigvis ferdig på tv2.
Farmen går mot slutten og jula nærmar seg.

Eg er langt frå klar,men har no litt tid på meg endå.
Jobber i jula,så litt anna opplegg enn for dei som har fri.
Eg er ikkje aleine om det.
Helse Norge er avhengig av folk på jobb,og sånn er det i mange yrker.

Vurderer om eg bør ta meg ein tur ut i frisk luft..Lysta er ikkje den store.
Ikkje fekk eg avis igår heller..
Berre reklame..
Spent på om eg får idag..

God tirsdag

3 kommentarer
    1. Greit at politikerne bytter på ja. Skal jeg være ærlig så synes jeg kanskje ikke det er rart at noen “sprekker” litt innimellom. 😉 Kan ikke være så enkelt alltid. Nå er jeg ikke for at man skal sprekke og være sinte altså, men det kan sikkert bli for mye til tider for dem også. 😀
      Dagen din høres fin ut, og jeg ønsker deg god bedring og en fin ettermiddag og kveld! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg