Kven vinn

Skal vi danse finale😁
Syns dei er flinke eg.

Funne både pledd og strikk så eg er klar.
Danse er kjekt det om ein ikkje er så flink.
Lenge mellom kvar gang.

Rydda i div. Poser med div.i idag.
Dukka opp både ferdige og halvferdige prosjekt.
Du verden kor mange sokkepar eg har..
Og hekleprosjekt..
Håper eg finn att mønstera.
Har no iallefall tatt dei fram…men denne halvferdige juleduken…borte vekk..
Jaja…kan vere eg har kasta feil pose…

Starta på eit nytt eit.
Litt variasjon må ein ha…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg