Ny knagg😍

Endeleg har eg fått opp knaggen i gangen…
Godt kva som er gjordt

Syns den er litt knas.
Det farger på tilverelsen😆
Vorten ein kløpper i å vaske opp for hand er eg og.
Hatt middagsgjester .Litt kos å ha nokon å ete med av og til.

Kos med familie.

Om eg har godt av alt dette matinntaket er ei anna sak.

Her er det ikkje snakk om uten karbohydrater..
Tvert om…
Beundrer dei som klarer ta av nokre kilo.
Her gjeld det mest å unngå å gå meir opp.
Litt for glad i mat og avslapping.
Har planer om å gjere mykje men det kjem liksom ikkje lenger..
Ei smule frustrert av meg sjølv.

I det minste er nummerskiltet på plass.ikkje mi fortjeneste.
Men no ser eg jo kor eg bur😂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg