Vårstemning og livsfarleg is:-)

Det er når varmegradene slår mot deg og du nesten kjem i vårstemning, du skjønner at ..
Her må jula ut😎

Og når gamla først får det på seg,då vert det altså gjordt. .
Tok si tid…
Det å få skifta duk under tv’en.. .det var eit helsikes liv…
Er veldig høyrehendt…
Trudde eg hadde reva av armen i arbeider med å få det på plass att…
Strekk og løft går ikkje…
Det fann eg ut…
Måtte ta det med venstre ..
Gjekk no til slutt…
Berre å trene meir

V
Gjekk meg ein tur etterpå.. .
Måtte riste laus og få utløp for både eit og hitt.

Vegen opp til huset og plassen nedanfor er skøytebane…
Livsfarlig..
Brodder hjelper lite..
Idag var gamla smart…
Gjekk oppatt på feil side av vegen og måtte krysse skøyteisen…
Den haller oppover…
Gjekk ikkje bra for å sei det sånn…
Måtte krype på alle fire over til huset…
Heilt inn med kanten er isfritt..Der fekk eg tak:-)Og kom meg opp
Der er då ein er glad ein ikkje har naboer😊

Gjekk no bra…
Humor og løysingsorientering er vikrig😚

Fortsette med ryddinga..
No er det helgevaska..ikkje verst berre det..
.
Desverre vart eg ihelsvolten av arbeidet…
Maten var god den…men vart litt mykje…
Så no har eg kollapsa i sofaene.. .
Ting tek litt lenger tid enn før😊

2 kommentarer
    1. Må si du er flink med den armen og alt: BÅDE krabbe seg fram til huset, og vaske det i tillegg 😀 Det er mer enn jeg med to vanlige armer orker 😀 Her ligger det nok mer i viljen…. Ha-ha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg