Lørdagsdikt :-)

Det er lørdagskveld og eg set no her

Ikkje allverdens som her uti skjer

Men skal eg vere ærlig så er det like godt

For for meg er stillheita veldig flott

 

Gomler på ein is og tenkjer mykje på

Kor i all verden skal dette ende og gå

Noko matvit er det lenge sida eg har hatt

Og får snart ikkje noko bukse att

Men har vore flink og eg har gått meg tur

Hjelper på humøret når eg føler meg sur

Var temmeleg vått men har vasstette klær

var ikkje eingang våt på mine tær

 

Men no er det kveld og eg skal slappe av

Lysa er kveikte  og utekleda av

vekke er strekk ,mas og kav

skal drøyme om ferie over dei sju hav:-)

v-)

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg