Kasta fatle

Nesten iallefall
No er oppatttreninga starta såvidt..
Ikkje rare greiene eg klarer…
Fysioterapeut er tingen.
Greit å få enkle øvelse ein kan gjere i trygg forvissning om at det einaste som skjer er at musklene verker…
Kjennes ut som eg har satt i gang alle krisesenter

Men går seg vel til…håper eg

Tok med meg armen på ein spasertur igår..
Nett som med små ungar…må berast sånn innimellom…det tek litt tid…men ein kjem fram..😁
Var iallefall supert for resten av meg i gårsdagens sommervær .
Dopa meg litt ekstra og sove til 06
Gjorde godt for kroppen men no er armen heilt idiot…
Mulig det er at eg beveger den meir…får håpe det er eit bra tegn…
Kjennes liksom ikkje så bra no🤡

Skyer ute..
Håper på ein flott dag idag og…
Skal nok gjere øvelsene mine…
Men…..ikkje dei første timane…

Håper å kunne nyte kaffi i sommertemperatur i dag og..
Nydelige september

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg