Svettebye og tvslave

Svetter noko innimaria og det i temperatur andre frys..
Skulle tru eg var i overgangsalderen…

Den er eg ferdig med for lenge sida😙
Prøver unngå å dope meg formykje..
Om det  er lurt veit eg ikkje
Verker og er kvalm..høyrer nok med.

Har det best når eg ligg men dreg snart på meg liggesår 🤡

Vert grådig sjølvopptatt og vert mykje TV.
No er eg i grunnen litt lei valgsendingar …
Mykje herding med kvarandre.uting

Nydelig ute idag.
Blikkstille på fjorden🤠
Vakkert.
Ingenting å sei på utsikta mi..
Kanskje eg bør tusle meg inn til naboen idag.
Er ikkje så lange stykke og gamla har nok berre godt av det..
Få fokuset over på andre ting

Jada..veit at andre har det mykje  verre
Og eg håper at det gror rett ihop
Det går seg til
Ha ein flott dag😚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg