Sjukehotell

Neste kapittel

Flytta på sykehotell.
Trur ikkje dei heilt veit kva dei skal gjere med meg eller overarmsbrota .
Skal på ct mandag visstnok.
Så idag er eg  flytta på hotellet.dvs..rett over gangen

Tomannsrom så kan risikere der flyttar nokon inn..
Akk o ve.

Får no trene med ein arm.utruleg kva ein klarer.
Kveldsmaten må hentast borti gangen..
Ellers er det no kantine i 2 etg.
Der er det frukost og middag

Snakk om service.😁
Bar maten på rommet til meg

Blomster har eg og fått idag

Og hatt besøk.
Eldstemann har handla meir klær til mamma og besøket hadde med seg lørdagsgodt og natronkaker😉
Berre velstand

Armen gjer sitt beste for å gjere livet litt surt…
Vanskelig type..
Godt med TV på rommet.
Funne meg lesestoff og håper det går så nokolunde…
Ser for meg ei fredeleg helg😙
Om armen er einig er eg usikker på

5 kommentarer

Siste innlegg