Drittdag..

Kanskje alle som jobbar i helsesektoren har godt av å ha ilt så ein skjønner korleis andre har det

I dag har det rett og slett vore ein drittdag…
Verka

i heile dag…og håper det gir seg snart..
Vert litt ilter av heile greia…
Men matlyst har eg og god mat får vi og😉
Pleiarane er kvite engler med stor tolmodigheit…

Eldstemann har kjøpt meg joggebukse og tøfler..
Nydeleg dag ute.
Hadde meg ein luftetur på altanen..
Men tutla meg innatt ganske fort…

Var ikkje nokon stas liksom…ikkje rette dagen.
Ny lege idag og skal vere til imorra iallefall..
Må nok smertelindre meg😊

Føler meg torsken og ubrukelig🤡
Funne ut at eg har det best i senga

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg