Heilt å null:-)

I dag er eg heilt tappa for krefter

Og ikkje som vanleg ho som kjefter

Orkar liksom ikkje bevege meg stort

sjølv om eg har mykje eg burde ha gjordt

 

Har ilt overalt og føler meg lat

Det einaste eg har, er lysta på mat

Den kunne eg jo fint ha klart meg uten

Så hadde eg sloppe å ha den suten

 

Det går nok over eg er nok berre sliten

Er lov å av og til føle seg veldig  liten

Å berre surre og gjere lite

ikkje berre føle ein må for livet slite

 

Er pinsehelg og eg har fri

I morra kjem nok livet meir på glid

Så trur eg berre sit  og depper litt

Går fort over for er kjedeleg på sikt:-)

 

I morgon er det igjen tid for pappa å feire

Kose meg mykje med familie og fleire 

Veit jo at eg har det så inderleg godt

Berre eg ikkje vert biten av ein flott

 

Har funne fram litt chips i ei skål

Gidd ikkje tenkje på midja og mål

Det kan eg gjere ein annan dag

I kveld skal eg ikkje gjere det slag

 

No er det krim i fjernsynsruta

Eg hører vekkerklokka er begynt å tuta

Den trur visst at eg skal på nattevakt i dag

Men det får vente til eg er i slag:-)

Her var eg liten men no er eg stor

Gammal og sliten og bestemor

Alt eg har opplevd av glede og sorg

hadde fått plass til alt i ei borg

 

God pinse:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg