Ventar på vår😁

Vakna av at regnet plaska mot ruta..
Hadde håpa på litt sol😊
Var her i går på ettermiddagen ..
Men då var gamla på jobb.

Så har fyrt i ovnen,tulla meg inn i teppet.Drikk kaffi mens eg ser dr.phil😊

Kjem vel inn under latskap😊
Sikkert meininga eg skal gjere litt inne idag..
Om litt..
Først må eg våkne
Sett gjennom avisene på nett og fått med meg litt av det som rører seg.
Heldigvis ikkje dei største krisene.

Verda er ustabil og ein veit ikkje kva som kan skje.
Ser ut som det er litt krise i huset mitt og så bør nok ta å rydde litt😚
Rotet har det med å dukke opp overalt😊sånn heilt uanmeldt😑

Så eg får rydde opp i mitt kaos mens andre rydder i verdensfreden.
Kan ikkje rekke overalt

Ha ein fin dag

1 kommentar
    1. Nei..vi rekker ikke alt..så får ta det vi rekker…huset mitt forfaller også.. Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg