Ei krone her….

Vakna akkuratt i det straumen forsvann kl.09
Søren og…gløymde det heilt igårkveld  så ingen vekking

Jaja…eg er ikkje meg sjølv før kaffi, så loffa inn til naboen..
Spurde om der var nytrekt kaffi å få..
Nytrekt ..nei den var frå frukost, men fullt drikkande..
Ikkje alle som er b mennesker😄

Kjempegod kaffi..
Til å med fått både middag med kaffi hos naboen eg idag
Ei krone her og ei krone der…😊

Vurderte om eg skulle ta å rydde litt sånn på ettermiddagen men gadd ikkje
Rusla meg heller ein tur på Vardeheia😊

Sola skin på dei rettferdige..
Fekk ein minutt før den kom på kven den sende strålene til😊

Kaldt på toppen

Var beinkaldt i vinden på toppen
Det er då ein er glad ein har ull,flees og vindtette klær…
Ikkje direkte ein fornøyelse

Men fint er det og angrer ikkje…
Sikkert lenge til neste gang…
Skjønnt helsa har godt av tur kvar dag….
Men viljen den er så ymse…
Må vere kjekt og liksom😊

Men no er det Anno på tv.
Kosepledd og fyr i ovnen

Må få att varmen i skrotten☺

2 kommentarer
    1. Så ergelig å ikke få morrakaffen..men du fikk da til slutt..og så lurt å heller gå tur en å rydde! Det er mye bedre…for deg..hihih. ha en god kveld! Flotte bilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg