Kalde føtter

Bokstaveleg talt…
I natt held eg på å fryse av .meg føtene..
Og da i senga…
Ullsokkar ,to pledd og dyne hjalp ikkje det slag…
Og var no plussgrader på soverommet..
Vart lite med søvnen for å sei det pent..
Men kom meg no gjennom dagvakt i vaken tilstand😊
I kveld tek eg med meg varmeflaske:-)
Alderen kjem ikkje åleine😀
Hadde igrunnen tenkt meg på fjellet..etter jobb altso
Men når ein vert tilbydd middag hos naboen så er jo eg seld..
Mat er mat så får fjellet vente.
Vart for seint..
Må skaffe meg ei hovudlykt…litt greit å ha visst ein ikkje heilt bereknar tida

Vart min vante rusletur etter vegen.
Nydeleg solnedgang❤❤

Vakker kveld

4 kommentarer
    1. Det var en vakker solnedgang ja!! flotte bilder! ja vi hadde litt farger på himmelen i kveld vi også..men bare dus rosa..men vi har jo hatt så flotte himler i hele vinter! Kos deg i kveld! og ha en god natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg